♥negar♥
♥ ♥_._DoreHami_._ ♥ ♥
نگارش در تاريخ پنج شنبه 9 آذر 1398برچسب:, توسط ♥_negal2_ ♥

دلم که می گیرد آرام خودم را در آغوش می گیرم …
خـــودم به تنهـــایی
دست نوازشی بر ســــرم می کشم ..
لبخند می زنم و آهستـــه می گویم :
” گریه نکن عــــزیـــزم … من هسـتم …
خودم به تنهــایی ، هـــوای نداشته ات را دارم !


 



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت19:44---26 بهمن 1391

سلام




بزودی آدرس سایت تغییر خواهد کرد

آدرس جدید:www.parvazmusic.Lxb.ir

لطفا اطلاع رسانی کنید

آدرس قبلی:www.mohammadmusic1.loxblog.com

با تشکر


taha3x
ساعت17:08---8 دی 1391
سلام خسته نباشی وب خوب داری اگه دوست داشتی می تونیم منو بانام رازهای خاموش لینک کنی وبه من اطلاع بده تاشمارولینک کنم متشکرم
پاسخ:salam mamnun azizam..man u ro link kardam..mamnun misham u ham mano link koni


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: