♥ ♥_._DoreHami_._ ♥ ♥
نگارش در تاريخ پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:, توسط ♥_negal2_ ♥

ايسنا : بر اساس يك پژوهش جديد، زنان مي‌توانند براي از بين بردن موهاي زائد چاي نعنا بنوشند . به گفته دانشمندان؛ رويش موهاي زائد در زنان ناشي از فعاليت هورمون‌هاي جنسي است كه باعث ايجاد صفات ثانويه جنسي مردان در آنان مي‌شود.

محققان دانشگاه سليمان دميرل تركيه معتقدند كه نوشيدن چاي نعناع رشد موهاي زائد را به حداقل ممكن مي‌رساند. مهمت نومان تامر، محقق، در اين زمينه مي‌گويد:« درمان‌هاي رايج در مورد موهاي زائد بيشتر حول محور مقابله با هورمون‌هاي جنسي آندروژن است حال آن كه چاي نعناء شيوه‌اي طبيعي براي اين منظور است.»


اين گروه از محققان ضمن بررسي اثرات نعناء در كم مويي به اين نتيجه نيز رسيدند كه اين گياه ميل جنسي را در مردان كاهش مي‌دهد.
 

نگارش در تاريخ پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:, توسط ♥_negal2_ ♥

مراقبه کردن یکی از روش‌های موثر برای تقویت تمرکز است. در این مقاله چند توصیه مفید و کارآمد برای کمک به افزایش قدرت تمرکز و کاهش آشفتگی ذهنی عنوان شده که عبارتند از:



1- محیط مناسبی را برای کار کردن انتخاب کنید. فضایی که در آنجا کار می‌کند نقش مهمی در افزایش تمرکز دارد. فضاهای راحت و دلچسب تاثیر فوق‌العاده در ایجاد تمرکز کامل دارند.



2- افکار خود را کنترل کنید. کلید افزایش تمرکز این است که اجازه ندهید افکار خودآیند و بی‌ربط به ذهنتان رسوخ کرده و آن را آشفته سازد. وقتی این افکار به ذهنتان خطور کردند به آنها توجه نکنید و برای تمرکز فعال روی کار اصلی خود بیشتر تلاش نمایید.



3- یک برنامه زمانی مشخص و منطقی داشته باشید. زمان‌بندی مناسب برای انجام کارها باعث ایجاد تعادل بین وقت کار و تفریح می‌شود و به آرامش ذهنی کمک می‌کند. در این حالت قدرت ذهن برای مقابله با عوامل آشفته‌کننده بیشتر می‌شود.
 


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, توسط ♥_negal2_ ♥

آیا شما هم از زمره كسانی هستید كه به دنبال راهكاری بی ‌ضرر و تا حد امكان طبیعی‌تر برای حفاظت و مراقبت از سلامت پوست خود هستند یا اینكه احتمالاً به لوسیون یا تركیب معجزه‌گری برای مقابله با خشكی پوست نیاز دارید ؟

در این مطلب فهرستی از پنج گیاه دارویی مفید برای برطرف كردن خشكی پوست و طریقه استفاده از این گیاهان ارائه شده است . این گیاهان مفید با دارا بودن برخی از خواص سودمند برای ایجاد آرامش و رفع خشكی پوست عبارتند از :

1) نعناع : این گیاه به دلیل دارا بودن خواص ضد التهابی می‌تواند پوست‌هایی را كه دچار خارش یا آلودگی هستند ، آرام و نرم كند .

2) ریحان : ریحان برای رفع آكنه و لك‌ها در هر نوع پوستی مفید است و خواص ضد باكتریایی، ضد التهابی و ضد اسپاسمی دارد .

3) رزماری : این گیاه با خاصیت تقویت كنندگی و ضد عفونی كنندگی جریان خون را در مویرگ‌های خونی بهبود می‌بخشد كه در احیای حس طراوات و تازگی در پوست نقش سودمندی دارد .

4) آویشن : یك گیاه ضد باكتری قوی است و برای مقابله با آكنه و اگزمای عفونی بسیار مفید است .

5) بابونه : این گیاه خاصیت ضد قارچی ، نرم كنندگی و پاك كنندگی دارد و به همین خاطر بهترین گزینه برای مقابله با التهاب و آرام كردن پوست است .



دستورالعمل استفاده از این گیاهان :

اگر قصد دارید از این گیاهان برای درمان پوست استفاده كنید ابتدا گیاهان ارگانیك و تازه را خشك كنید . بعد از این كه گیاه خشك شده را به خوبی ریز و پودر كردید یك قاشق چایخوری پر از آن را داخل 250 میلی لیتر آب جوش در یك كاسه و فنجان بریزید . صبر كنید تا گیاه سحرآمیز شما حدود 10 دقیقه داخل آب خیس بخورد ، سپس گیاه را از ظرف خارج كرده و مایع یا به عبارتی دم كرده باقی مانده گیاه را سرد كنید . اكنون محلول درمانگر شما آماده است و می‌توانید یك حوله یا پارچه تمیز را به این مایع آغشته نموده و سپس آن را روی پوست خود بمالید و بعد اجازه دهید این رطوبت روی پوست به خودی خود خشك شود. در روزهای گرم تابستان نیز می‌توانید این مایع را در قالب‌های یخی ، منجمد كنید و قالب‌های كوچك یخ را روی پوست خود بمالید و از خنكی آن لذت ببرید .
 

نگارش در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط ♥_negal2_ ♥

الف:شناخت دخترها و پسرها در سنین مختلف برای رابطه دوستی :

اگر شما پسری با سن و سال بین 16 تا 20 سال هستید و از طریق اینترنت با دختری چت کردید و اون دختر در رنج سنی 15 تا 18 سال بود بهتره روی این دوستی هیچ حسابی باز نکنید دخترها در این سن بسیار تنوع طلب هستند البته تقصیری ندارند چرا که هنوز معیارهای خود را برای دوستی نمی دانند مطمئن باشید با یک نفر دوست نمی شوند و این رابطه را با چند نفر امتحان می کنند البته اگر هم از شما در خیابان شماره بگیرند عملا تفاوتی نمی کند و یک خیابان پایین تر از دیگیری هم شماره می گیرند در مورد پسرها هم این مسئله صادقه اما خیلی درصدش پایین تر از دخترها می باشد بهتره در این دوران به هم ابراز علاقه نکنید چون آخر و عاقبتش جداییست و خیانت .

.

.

دخترهای در سنین بین 18 تا 23 سال در این رنج سنی دخترها نسبت به جنس مخالف کمی پر احساس تر برخورد خواهند کرد و کمی صادق می شوند البته فراموش نکنید تجربه آنها نیز زیاد تر شده در این سن راحتر به نیاز جنسی شما پاسخ خواهند داد اینو حتما بدونید اگر پسر یا دختری در دوران دوستی فقط یکبار رابطه جنسی داشته باشد در دفعات بعدی هم با دوست بعدی خود این رابطه را صد در صد خواهد داشت

.

سنین 23 تا 27 سالگی در دخترها واقعا به رشد کامل عقلی رسیده اند می توانید از نظرات آنها استفاده کنید و با آنها مشورت کنید پیشنهادات جالب و البته منطقی به شما خواهند در مورد آقایون در این سن بسیار داغ هستند زود تحریک می شوند اما واقعا از جان برای شما مایه می گذارند احساسات در آقایون در این سن بیش از هر سن دیگری نمایان می شود آنها به خاطر بدست آوردن شما از هیچ عملی دریغ نخواهند کرد پس بهتره عکس العمل خوبی در قبال عمل آنها نشان دهید در این سن آنها تحت فشار هستند مشکلات زیادی خواند داشت با آنها بسازید
 


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, توسط ♥_negal2_ ♥

 

افسردگی یک بیماری جدی و بالاترین علت ناتوانی در بزرگسالان می باشد.

 

اما هنوز که هنوزه، افسردگی با ناراحتی روحی معمولی اشتباه گرفته می شود.

دنباله ی متن در ادامه مطلب


ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد